نماینده رسمی سرور دل در ایران

نماینده رسمی سرور دل در ایران با ۳ سال گارانتی مادیران

نماینده رسمی سرور دل در ایران

نماینده رسمی سرور دل در ایران با ۳ سال گارانتی مادیران

در زیر با روش نامگذاری سرورهای Dell آشنا خواهید شد که توسط آن میتوانید از روی نام مدل سرورها، مشخصات کلیدی و اصلی آنها را تشخیص دهید:

  • وجود کلمه R در ابتدای مدل سرور نشان دهنده این است که سرور از نوع Rackmount است و وجود کلمه T در ابتدای مدل، نشان دهنده این است که سرور از نوع Tower است، همچنین مدل سرورهای Blade نیز با کلمه M شروع میشوند که از کلمه Modular گرفته شده است.
  • عدد اول پس از کلمه ها، نشان دهنده تعداد تعداد سوکت های پردازنده است، عددهای ۱ تا ۳ نشان دهنده سرورهای تک سوکت، عددهای ۴ تا ۷ سرورهای دو سوکت، عدد ۸ سرورهای دو و چهار سوکت و عدد ۹ نشان دهنده سرورهای ۴ سوکت است. پس سرور R530 نشان دهنده یک سرور با دو سوکت پردازنده است.
  • عدد میانی در مدل سرورها، مربوط به نسل سرور یا Generation است، که عدد ۲ نشان از نسل ۱۲ سرورها و عدد ۳ نشان از نسل ۱۳ سرورهای Dell دارد.
  • عدد انتهایی، نشان دهنده نوع پردازنده بکار رفته در سرور است، عدد ۰ نشان دهنده استفاده از پردازنده های Intel و عدد ۵ نشان دهنده استفاده از پردازنده های AMD می باشد.

پس با توجه به مطالب بالا، میتوان گفت سرور R730، یک سرور قابل نصب در رک با دو سوکت پردازنده از نسل ۱۳ سرورهای Dell است که از پردازنده های Intel بهره میبرد.
  • server dell

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی